Att inte veta hur man reser...

Veckans ironi var när jag med buss skulle ta mig från Luleå till hållplats E4:an Jämtön. Denna höst har jag varit i Cambridge, Luxemburg, Helsingfors och Bryssel. Snart ska jag till Indien. Men läskigaste resan var denna.

Trots att jag åkt vägen hundratals gånger med bil visste jag inte, i den mörka bussen, med läslampor som bländade och dimmiga rutor, när jag skulle trycka på stoppknappen. Var orolig för att stanna för tidigt i någon mörk by, eller missa hållplatsen och hamna i Töre. Vem vill hamna i Töre frivilligt? Inte jag. Och många med mig.

Nu slutade äventyret lyckligt till slut.

Kommentarer
Postat av: Mikkelmiriam

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback