FS, FS överallt är FS

Ibland känns det som min förbundsstyrelse är långt borta från mitt arbete. Men ibland dyker de upp överallt. De senaste dagarna har jag varit i kontakt med många av dem...

I veckan har jag Mejlat med Maj-Lis, synkat hotell med Åsa och stämt av ett projekt med Sven-Olov. Jag har varit i Bryssel med Thomas, snackat om Social Forums årsmöte i Bryssel med Nicklas och varit på seminarium om mångfald med Erik. Idag träffade jag Lena och Mai på Alkoholstämman i Stockholm och tidigare i veckan har jag och Anna mejlat om hur det är att semestra i Marocko.

Ikväll börjar de sitt förbundsstyrelsemöte. Då är nog alla på plats. En budget ska fastställas för nästa år. IOGT-NTO:s 128:e år ska planeras och prioriteras. Men jag kopplar av i ett snöigt Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback