MHF:s kansli

Imorgon ska jag åka ut till MHF:s kansli. MHF arbetar med trafik och alkohol och jag ansvarar för en svensk del av ett Europeiskt projekt där bl a goda exempel inom området "Drinking & driving" ska presenteras. De borde kunna hjälpa mig...

Att besöka kontor och byggnader där olika organisationer håller till har intresserat mig i många år. Jag åker hellre till dem än träffas på mitt kontor. Att se ett kontor är som att se en central del av en organisation. En annan är givetvis verksamheten utanför kontoret. Hur ser ytan ut? Är loggan rätt uppsatt? Tas man emot vänligt? Sitter de i öppet landskap, ljusa ytor eller mörka rum? Allt det är viktigt för känslan.

Sitter MHF i ett garage? Spännande fråga som kräver ett svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback