Kan någon hitta min röst?

Började tappa rösten på flyget mellan Göteborg och Stockholm i torsdags. Efter att ha föredragit förvaltningsberättelsen och ekonomin på stämman för bostadsrättsföreningen kunde jag bara kraxa fram några svar.

Igår skulle jag och Sofia berätta om vårt EU-arbete på Ideell Arena tillsammans med UEFA:s förra generalsekreterare och en chef från TCO. Min röst var fortfarande försvunnen och Sofia fick ta allt.

Idag skulle jag tala om opinionsbildning på vår regionala utbildning inför Folknykterhetens vecka. Nästan ingen röst men en fullgod ersättare i Helene.

Hur ska det gå när jag ska leda en telefonkonferens på måndag? Nu får jag vara helt tyst i dagarna två... Frustrerande att vara frisk men inte kunna tala.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lösningen är nog att knipa igen, så mycket som det går. Drick varmt och ha vatten och halstabletter till hands. Det kommer att gå vägen.
Grattis till ytterligare 10000 steg! ;-)

Postat av: Kaspariris

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2010-04-09 @ 07:35:59
URL: http://kaspariris.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback