Luleå- Tallinn - Bryssel (och Stockholm däremellan)

Sven-Olov ringde mig under skärtorsdagen. Är du i Luleå, frågade han. Nej, kom just till Stockholm från Luleå, sa jag. Så du firar påsk i Stockholm, frågade Sven-Olov. Nej, den firar jag i Tallinn svarade jag.

Kom åter till Stockholm igår kväll. Blev bjuden på god gröt och hann läsa ikapp DN. I morse kl 05.50 gick taxin mot Bromma för morgonflyget till Bryssel. Sex parlamentariker ombord på planet. Men inte den vi skulle träffa idag.

Under eftermiddagen kom Gabriel Romanus på besök på vårt kontor. Alltid kul när han dyker upp!

Kvällens middag intogs på en restaurang med slavisk mat. Gott. Och nu vet vi ytterligare ett bra matställe i Bryssel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback