Förseningar i logistiken

Att SL kan vara sena vet vi allihopa. Idag slog Flynordic till.

Det började lite annorlunda än "vanliga" flygförseningar. Vanligtvis är det ju försenat en kvart som blir en halvtimme som förlängs ytterligare. Ja ni vet. Men idag slog de till direkt. Vi skulle åkt kl 1320. Ny tid: 1645. När jag kom till gaten 2 min innan man skulle vara där sa killen i mikrofon typ "Jag upprepar det jag nyss sa för de som inte hörde på mig då." Lite snäsigt men han lovade en måltidskupong.

Synd att jag just ätit för 94 kr... Sedan väntade vi. Ny tid blev 1700 och 1710.

På planet blev klockan 1725. Sedan for alla väskor ut ur planet igen. En person hade inte dykt upp och de måste ta ut hans väska. Hans kompis satt på planet och sa att väskan begärts ut när killen bokade om planet. Misstag från någon i personalen alltså. Och vi blev ytterligare försenade.

Känner mig alldeles matt. Men jag fick mycket nytta gjord på Arlanda. Socialstyrelseansökan, ledarskapsprogram och planering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback