Hur många kartonger kan det bli?

Har nu packat flyttkartonger hela helgen och hela eftermiddagen. Det verkar aldrig ta slut. När jag packat allt porslin hittade jag ett utrymme i köket där det fanns formar och skålar. När de var nerpackade visade det sig att jag har en glaskastrull i grytskåpet. Lite har jag kastat men det mesta kan ju vara bra att ha.

Flyttfirman sa en kartong per kvadratmeter. Nu när jag tror jag är färdig har det gått åt 33 kartonger. Lägenheten är på 34! På onsdag går flyttlasset...

Kommentarer
Postat av: Carina

Flyttfirma!? Bha, vilka snobberier! :o)

Ida och jag har flyttat 5 ggr det senaste året, och även om efter varje flytt sagt att nästa gång så är det flyttfirma som gäller så har det ändå blivit så at det är vi själva som konkar och släpar.

Så sammanfattningsvis, flyttfirmor är till för mesar! ;o)

2007-01-30 @ 12:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback