Midsommar utomlands

Fanny och jag åkte till Kukkolaforsen norr om Haparanda. En av de finaste platserna på jorden. Tänk att ett sådant ställe kan finnas 11 mil från mitt hem?! Där åt vi midsommarbuffé med mycket lax och sik.

När midsommarstången aldrig restes utan det var musik och fåniga lekar tog vi bilen till Finland. Där var alla butiker stängda. De firar tydligen också midsommar. Mejlade med en norsk kollega tidigare på dagen och där firar de St Hans.

På vägen hem stannade vi hos min moster utanför Kalix. Vi hade tur och båda mina kusiner och deras barn var där. Efter lite fika åkte vi åter hem.

Nu har vi sett Seinfeld säsong 7-4 och är inne på tredje säsongen... (vi ser dem i bakvänd ordning)

Kommentarer
Postat av: Noahastri

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback