En bra dag för två glada konsumenter

Inköpt idag:
En bärbar telefon (på den nuvarande syns inte vem som ringer)
En rakapparat (så jag kan minimera min packning ytterligare)
Ett tiopack CD-skivor (tänkte spara alla foton jag tar på ett säkert ställe)
En säng, två sängbord och hylla till dockhuset (lugn, det är Fannys)
Fanny gav dessutom en mugg med ett hjärta och texten: "Till min kära pappa". Känns som ett bra tecken.

Besöket hos farmor gav dessutom, förutom den sedvanliga glädjen:
Middag med fiskbullar (Fanny åt två portioner med god aptit)
Påfyllning av spolarvätska (min mamma har alltid ett stort lager av detta ifall det skulle behövas)
Kontroll av oljan och andra vätskor (inte min styrka, men allt visade sig vara ok)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback