Tre veckor lider mot sitt slut

Tre veckor har gått sedan jag sist var i min lägenhet i Råneå. Imorgon är det dags igen. Har en hel hög arbete där utredningar och grävjobb ska göras. Men också en lång lista på saker jag ska göra privat. Försöka köpa en bil t ex, liksom gardiner.

Sammanfattning av de tre veckorna:
Antal utlandsvistelser: 2 (Marocko och Belgien)
Antal styrelsemöten: 2 (Bostadsrättsföreningen och Svenska Sällskapet för Nykterhet och Folkuppfostran)
Antal besök i Riksdagen: 2 (en föreläsning för Alkoholpolitiskt Forum i Riksdagen samt ett personligt möte)
Antal besök med andra politiska makthavare: 2
Antal politiska arrangemang: 1 (var igår på Moderaternas kommunarrangemang i Örebro)
Övriga svenska orter: 1 (Jag och Fanny hälsade på moster Barbro i Flen)
Övriga ideella engagemang: 3 (höll i en samtalskväll på Svenska Sällskapet, stämde av bokslut för min brf med HSB samt transporterade, som revisor, ekonomipärmen för IOGT-NTO i Sollentuna)
Antal tillfällen ensam med de två barnen: 2 (en eftermiddag och en kväll)
Antal kvällar med show: 2 (igår Lena + Orup, ikväll finalen i Globen)
Mingel: 2 (Nya Accent och Våra Gårdars årliga tillställning)
Antal motionstillfällen: 0 (men jag fick mig en rejäl promenad i Bryssel och Marocko)
Antal inställda gig: 2 (en middag i Bryssel samt en lunch med min eminenta adept
Antal personalinfo: 1 (om kongressen i Uppsala som närmar sig)

Ikväll Globen, imorgon Råneå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback