Det är mycket nu...

eller det är det ju inte egentligen. Tyckte det var mycket mer i september och oktober. Men ändå är Stockholmsveckorna intensiva dagtid. Och kvällarna har jag försökt vara ledig. Igår såg jag Stand up på klubb Raw.

Idag har jag haft frukostmöte, varit på konferens, haft möte i riksdagen och ikväll har jag förberett en debattartikel, en föreläsning och en utfrågning.

Igår var det en spännande frukostpaneldebatt om alkoholpolitik i Stockholm, en morgonpersonalmöte om kommunikation där jag medverkade om allmänhetens syn på IOGT-NTO, lunch med Me&I-kläder, möte med Maj-Lis om 1 maj/ FNV 08 samt möte med Sven-Olov.

I tisdags var temat intervjuer. Blev intervjuad av en doktorand från Handelshögskolan om hur alkoholpolitiken används inom IOGT-NTO alla resurser. Blev även intervjuad av en SSU:are som skrev C-uppsats om IOGT-NTO:s alkoholpolitik från 1990 och framåt. Min lunch blev nästan en intervju av en kompis och vidare hade jag möte med en författare om två av hans böcker. Han har gjort en del intervjuer i dem.

Måndagen ägnades åt Ledningsgrupp och verksamhetsansvarig grupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback