Debut i internationella sammanhang

Efter veckor av ångest och vånda fick jag tala på NordAN:s årliga konferens på Island. Som en av key note speakers i plenum talade jag under temat International Alcohol Policy and the role of the Non Governmental Organizations. Min riktiga debut i internationella sammanhang. Min huvudtes var att vi som alkoholpolitiska NGO:s måste få andra ideella organisationer att arbeta med alkoholfrågan om vi på allvar vill förändra alkoholpolitiken. Och då måste detta även göras i ett internationellt sammanhang.

Och det kändes faktiskt bra både innan, under och efter.  Oerhört bekräftande när ovanligt många kom fram och tyckte det jag sagt var intressant och bra. Och de kände sig inspirerade i att arbeta än mer politiskt.

Kanske kommer det bilder från min session senare under veckan. Tack alla som peppade mig innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback