Ledig lördag i Stockholm

Min första lediga lördag i Stockholm denna höst hade jag igår.

Köpte seriealbum, Lucky Luke, som jag och Fanny ska läsa till veckan. Fikade hemma hos Sofia och Christer. Middag med en för mig ovanlig konstellation, Hanna, Daniel och Beccis. Och sedan teater - Otroligt Het.

Efter denna teater som verkligen visade på alkoholens faror som smörjmedel bland relationer (inte säkert någon annan skulle göra den tolkningen) tog jag mig en promenad från Centralen till Stora Essingen. Skönt - behövde rensa tankarna.

Kommentarer
Postat av: Jakubaida

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback