Äntligen Tradera

Har haft inloggning till tradera sedan en klok person i min närhet visade på alla fördelar, men jag har inte använt mig av sidan.

I förrgår la jag och Fanny första budet. Klistermärken från Harry Potter. Vårt bud 8 kr. Sedan skulle man få ett mejl om man bjöds över. Men inte - någon vann på 9 kr. Bittert.

Igår kväll var det dags igen. 21 minuter kvar av auktionstiden innan 100 Hello Kitty-klistermärken skulle byta ägare. Vi la 17 kr. Sista minuten hände mycket. Vi la 21 kr men någon vann på 22 kr. Jag får nog öva lite till på detta...

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Oj, du har mycket att lära, Peter. Man lägger inget bud i förväg, för då trissar man upp budgivningen. Man vill ju inte avslöja för andra att man har spanat in objektet. Läg det i minneslistan och ha koll på det där. Sista minuten går man in och lägger ett så högt bud man kan tänka sig. Men du lär dig nog snart och blir Tradera-frälst. Tradera och Facebook är mitt knark.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback