Sex år sedan 11 september

Tänkte igår på vad jag gjorde 11 september för sex år sedan då tornen rasade. Jag och UNF:s kansli var och träffade personalen på Informationskalendern. Sedan bowlade vi tillsammans med kalenderns personal. Med var Tobias, Andrine och Morgan. Lustigt att dessa tre personer finns runt om mig än idag.

Janna ringde och sa att ett plan flygit in i byggnader i New York. Tänkte att det var lustigt att hon ringde om det. Efteråt gick jag och Morgan till en PR-byrå där personalen stod runt datorer och såg planet flyga in. Vi hade vårt möte- det var ju därför vi var där.

Efter en dag med möten var jag tvungen att få något gjort så jag åkte åter till kansliet. Mitt när jag jobbade på som mest var klockan 19.30. Kanske ska man se Rapport med tanke på det där planet, tänkte jag.

Där, inne vid Accents stora mötesrum, insåg jag vidden av det inträffade. Kände mig rätt liten och ensam.


Kommentarer
Postat av: Madsselina

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback