Tupperware

Var faktiskt på Tupperware party i veckan. Sist jag gjorde det var 1998 och min uppgift var att se till att Fanny mådde bra medan övriga deltog i partyt. En uppgift jag inte lyckades så väl med den gången.

Nu är det andra tider och Fanny deltog i partyt och valde present.

Reflektioner: Det var jag och ett tiotal kvinnor. Hon som demonstrerade produkterna förutsatte att alla redan varit på liknande tillställningar så hon drog bara "uppdateringarna". Men när hon insåg att jag var rookie förklarade hon lite mer. En annan reflektion är att priserna är höga. 99 kr för en potatisskalare när de kostar 19 kr på IKEA är ju lite magstarkt. Om det är magstarkt av Tupperware eller IKEA förtäljer jag inte.

Frågan blev som vanligt inte om jag köpte något utan vad. Och det blev en brödkorg där brödet inte drabbas av kondens. Dessutom får jag bort synen av bröd i plastpåsar. Något som stör mig.

Kommentarer
Postat av: Helena

Om du har provat Tupperwares potatisskalare så inser du snart att den är värd pengarna. Den är jättevass och det enda man måste tänka på är att inte diska den i diskmaskinen för då KAN bladet bli slött,pga flyt rost och slipmedlet i diskmedlet

2007-09-24 @ 11:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback