Flyttlådorna packade

Till veckan ska kontorsrummen flyttas. Syftet är att alla som jobbar inom samma enhet och verksamhetsområde ska sitta tillsammans. Förebyggeriet ska sitta där jag sitter så personligen får jag flytta två rum längre ner.

Flyttlådorna är packade och det är med lite vemod jag flyttar. När jag började på IOGT-NTO 2003 försökte jag argumentera för att slippa sitta vid fikarummet. Jag var orolig för att bli störd av allt fikasnack och spring. Men det var inte jag som bestämde så där hamnade jag.

Nu när jag ska flytta så har trygghetsnarkomanin slagit till. Det var ändå rätt bra där jag satt och många avstämningsmöten blev till bara för att folk passerade.

Fast det blir nog bra. När vi flyttade kansliet till Essingen 1999 så satt jag ännu längre ner i korridoren. UNF hade då en hörna för de totalt fyra centralt anställda. Och det gick bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback