Många bakom en bra utbildningsdag

Dagens regionala kampanjutbildning i Sundsvall fick helhetsbetyget 5,33 på en skala mellan 1 och 6. En kommentar i utvärderingen var "Peter är en snygg föreläsare". Skämt å sido slår det mig vad många personer som är inblandade för en lyckad utbildningsdag.

Tack Olle för att du ställde upp som föreläsare med mig! Och Bosse som animerade min Power Point. Och Hanna, Oskar, Jenny och alla på IOGT-NTO Direkt som tålmodigt tagit emot alla anmälningar. Lydia som la upp utbildningen på vår hemsida. Kerstin som skrev om den i Accent. Johan och Peter som plockade ihop materialet och sedan tvingades ta fram ytterligare böcker när deltagarantalet ökade. De fixade även en tjänsteväska till mig. Och Kjell E Johansson som skrivit OP-materialet samt Morgan som formgivit OP-boken och Power Pointserien till boken. Och förstås alla deltagare under dagen som kommit från Västernorrland, Jämtland och Gävleborg för att dela med sig av sina erfarenheter. 

Kommentarer
Postat av: Kjellastrid

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback