På väg att bli Miljöpartist?

Senaste dagarnas vändning av Miljöpartiets språkrör i EU-frågan gör att jag får allt svårare att inte beteckna mig som just Miljöpartist. Det är svårt att ställa upp på ett partis alla värderingar men Mp har många sunda värderingar i sitt program. Men deras inställning i EU-frågan har alltid varit ett hinder för mitt ställningstagande. Så sett ur det perspektivet tror jag Mp kan få ett uppsving i opinionen om de satte ner foten i frågan.

Nu är ju språkrören bara just rör för partiets språk. Och i den här frågan får de säkert se sig besegrade vid kongressen.

Kommentarer
Postat av: Teodorrebecka

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback