Två alvedon och knip ihop

Igår morse talade jag i telefon samtidigt som jag åt frukost. Klar med mackan gick jag ifrån caféet. Just på Essinge torg har de en mycket hög och bred tröskel. Den såg jag inte, men jag kände den när jag med full kraft gick in i den med ena benet, rullade över den och ner på golvet. Tjejen i kassan undrade hur det gick. "bra" sa jag och linkade iväg.

I morse hade jag riktigt bultande värk i benet. Alvedon tillhör undantag i mitt liv men jag tog en på stående fot. Hjälpte inte. Tog en till. Plågade mig sedan genom dagen. Tyckte faktiskt lite synd om mig.

Kommentarer
Postat av: Robert

Det såg lite läskigt ut, det får jag medge. Man ska inte röra sig ute innan man ätit frukost hemma och fått upp blodsockret så man kan koncentrera sig.. ;P

Postat av: Sofia

Ajajaj! Sådana situationer är aldrig roliga. Man blir så förvånad för att det går så fort när det väl händer. Och så kommer smärtan efteråt. Usch! Hoppas benet blir bra snart.

2008-02-08 @ 16:15:45
URL: http://www.filosofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback