Tempot börjar komma

Har sovit länge de senaste dagarna. Anledning: För att jag vill. På morgnarna har jag i och för sig funderat mycket och kommit till lösningar i livet.

Och nu när det är dags är jag redo för våren. Idag var en klassisk Peter-dag. Efter en tomatomelett for vi kl 11.45 och hämtade Fannys baddräkt hos hennes mamma (Ett logistiskt fel innan jul då Fanny for iväg med baddräkten utan att den kom tillbaks. Händer ibland med två boenden - fråga mig!). Kl 12.25 hämtade vi Fannys kompis utanför Råneå. Poolen i Äventyrsbadet i Boden äntrades kl 13.10. Kl 15.00 steg vi upp och 15.25 var vi hemma hos Nina för en fika. Kl 17.00 mot kompisens hus igen där vi var kl 17.45. Tyvärr hade jag missberäknat bensinen så med påfyllning på OKQ8 gled vi in för trettonaftonsmiddag i Jämtön kl 18.09, nesliga nio minuter försent. Tidsplaner är ett måste om man ska få ut maximalt av en dag. 

Är ändå nöjd med genrepet inför min vecka i Stockholm. Imorgon reser jag.

Kommentarer
Postat av: Runehanne

Great looking site. It has been helpful. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback