Kvällarna

Sista natten (fredag) bodde bara jag, Christer och Sanna i vårt hus. Vi satt uppe till halvtre och filosoferade om framtidens Almedalsstrategier, IOGT-NTO i framtiden och alkoholpolitikens utveckling. Sanna skrattade hysteriskt, Christer berättade fler historier än någonsin och minsann om inte jag tom nynnade på en del sånger och skakade mintpastillasken till sången.

Kvällen innan hade vi avslutningsmiddag på fin krog. Sven-Olov drog iväg med Christer, Johnny och Sanna på Alcazar. Jag och Johanna gick till huset, kopplade upp våra datorer och diskuterade ledarskap, strategi och verksamhet. 

Onsdagen var enda kvällen då jag bytte bort Fantomendräkten (Minska alkovåldet-kitet) och gick runt i stan som mister Walker. Rätt bra mingeltillfälle.

Tisdag och måndag var egna mingelkvällarna. Måndag hade vi internt mingel medan tisdagen var offentligt tillsammans med Vårdförbundet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback