Anton på jobbet!

Nu är ju Anton på jobbet. Vad kul - då kan man ju umgås med ännu en bevisligen rolig människa och få nya insikter! Tänkte jag i alla fall.

Men så satt jag i olika möten hela dagen. Och när jag väl hade någon minut över så körde han med stängda dörrens politik.

I fikarummet hamnade vi vid varsin kortända. Han tittade på mig och sa Yo! Jag blev så till mig att det enda jag fick fram var ett Poke! Lite dumt kändes det trots allt.

Får göra ett nytt försök på torsdag. Imorgon Helsingfors på dagen och midsommarmingel i Bryssel på kvällen. Onsdag Bryssel och Europeiskt Chefsnätverk samt BU-möte med NBV på Stora Essingen - på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Hull

Men oj vad roligt att märka att jag sätter sånt avtryck i mina medmänniskors tillvaro :)



Men det här med stängd dörr innebär i mitt fall inte att jag är upptagen utan att jag ska slippa bli skiträdd när folk kommer in i rummet... Du är välkommen att störa så mycket du vill. :)

Postat av: Lydia

Peter, du gjorde inte bara Antons dag utan min och Kerstins vecka, minst! Med den här uppskattningen kanske Anton kan komma ifrån sin självpåtagna roll som martyr och missförstådd konstnär, vilket gör att vi får det lite lättare! ;)



Fikastuderna. Jag har fått en dålig vana i att glömma bort dem de senaste månaderna. Inte bra.

2008-06-09 @ 21:22:46
URL: http://plastjesus.blogsome.com
Postat av: J

Jag som tänkte göra ett sista bejublat framträdande på kansliet innan sommar och semester på onsdag, men eftersom du är viktig i Bryssel får jag väl önska glad sommar här! ;-)

2008-06-09 @ 22:41:12
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback