Sjuk men hyfsat effektiv

Imorse var jag pigg och glad. När jag kom till jobbet var jag bara glad. Har varit "lite vissen". Hängig. Inte på tipp topp. Vilade när jag kom hem och sedan lagade Anders mat. Och minsann om jag inte blev piggare.

Men dagen blev riktigt bra ur jobbsynpunkt! Fixade en debattartikel till Dagens Samhälle, bedrev påverkan på regeringen angående Internethandeln med alkohol, hade avstämning med min chef, stämde av Kommunprojektet kopplat till vår förebyggande verksamhet, stämde av ANT-projektledarutbildningen vi ska ha på Wendelsberg.

Dessutom tog vi flera viktiga steg mot världens bästa FNV-kampanj med mina tappra medarbetare. Två var med via telefon varav en var sjuk och den andra hade sjukdom i familjen, en är jetleggad från en utlandsresa och en har varit hemma med sjuka barn av och till. Och även jag var som sagt hängig. Men vad bra det kan bli!

Imorgon mitt favoritställe: Arlanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback