Shopping

Fanny var på JUNIS-avslutning i Luleå idag. Jag fördrev tiden i en galleria. Shoppade loss på lite prylar som:
- Två Marimekkoskålar, små, den blå blomman (Har tittat på dem många gånger)
- Ett designat rivjärn (Min mamma har klagat när hon passar Fanny)
- Ihopfällbart grytunderlägg med magnet (Jag gillar små ihopfällbara saker)
- Symboler, en man och en kvinna, till toaletten (Har ett hål på toalettdörren som borde täckas)
- Två hängkrokar för min och Fannys rumsdörr (Morgonrocken kommer inte till sin rätt)
- Servetthållare liggande för bord (Jag vill alltid ha tillgång till servetter när jag äter)
- Liten osthyvel (Helt onödigt)
- Liten skärbräda svart (Den jag har är så stor)

Dessutom en pocketbok. Av Iggulden som skrev om Caesar för något år sedan. Nu: Djingis Kahn.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jepp. Norge är klart, och det är dit jag åker i höst.
Men jag sökte ju till Wendelsberg också. Tänkte söka nästa år igen. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback