Sommar, sommar, sommar fortsättning

Hem och hem. Man kan ju även åka bort.

Idag lyckades jag och Fanny få en plats på Gotlandslägret som IOGT-NTO Stockholm, Uppsala och Gotland arrangerar tillsammans. Jag blir så lycklig! Vad kul att åka iväg hela familjen på läger!

Jag är en av dem som försöker driva frågan om att barnen också ska ha något att göra när IOGT-NTO har kurs. Det är nog en av nyckelfrågorna när det gäller frågan om att alla medlemmar ska uppleva sitt medlemskap som meningsfullt. Varför åka på kurs om barnen inte får följa med? Knappast den vecka jag har Fanny i alla fall. 

Stockholm, Uppsala och Gotland har i alla fall förstått den delen. De har även förstått vilken vacker lägermiljö som ryms inom deras region.

Kommentarer
Postat av: Www Amor

I see first time your site guys. I like you :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback