Vad göra i sommar?

Till veckan tänkte jag mig att lösa lite av sommarens händelser. Nu vet jag vilka veckor jag har Fanny och när hon är med sin mamma. Önskemålen är stora så här krävs som vanligt planeringskonst i den högre skolan.

Jag vill vara hemma i Råneå men också i Stockholm. Utifrån Råneåperspektivet vill jag vara till Ö-vik och se Star Wars-utställningen och besöka bekanta i Umeå. Ifjol sov vi en natt på Piteå Havsbad. En stuga vore trevligt även i år.

I Stockholm vill jag har Fanny när Anders är i Umeå. Gröna Lund borde besökas liksom min moster i Flen. Skulle också vilja vara på distriktslägret på Gotland och Summercamp. Brysselkontoret borde besökas liksom en bekant utanför London.

Har ju också en ballongfärd som jag inte gjort.


Det blir säkert bra! 


Kommentarer
Postat av: J

Ska tågluffa i Europa i sommar, om vi är i Bryssel samtidigt kanske vi tittar in och säger hej... ;)

2008-05-18 @ 00:03:19
Postat av: Jonasandrea

Interesting. No more comment :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback