Hur ser en vanlig vecka ut på jobbet?

Det där är svårt att besvara tycker jag. Några axplock från veckan som var:
Måndag: Budgetmangling med ledningsgruppen och möte med ordföranden om internationell konferens nästa år
Tisdag: Två utvecklingssamtal med mina medarbetare. Däremellan möte om framtida internationellt narkotikanätverk
Onsdag: Nästan en anställningsintervju, ytterligare ett utvecklingssamtal, möte med AN-politiksa gruppen och Tollare om en framtida distansutbildning, den sk OP-akademin, lunchmöte med riksdagsledamot i Riksdagen, firade en medarbetares 40-årsdag med tal och presenter och stämde av med min chef.
Torsdag: Avstämningsmöte med vår ordförande, dags för mitt utvecklingssamtal med min chef, avstämningsmöte om det förebyggande arbetet med Anders, tal på ljusmanifestation i Flen samt möte om det sociala arbetet med Olle.
Fredag: Fick slutligen iväg ett IOGT-NTO-svar på WHO:s frågor om vad en framtida global alkoholstrategi ska innehålla

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hej=) Jag bor i piteå med killen i ett litet hus med liten vovve ler hur är det med dig nuförtiden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback