Utvärdering av året och terminen

På jobbet kändes det i veckan som varit som om allting utvärderades
- Jag hade sk kvalitetsavstämningsmöte med Jenny och Per-åKe utifrån de mål som satts upp för enheten. I princip alla mål är avbockade, däremot funderar jag hur mycket djup vi når i vissa av målen. Men helt klrat bra att stämma av i slutet av året och se hur mycket en enhet kan göra!
- Riksrevisionen hade möte med mig, Anna och Kjell-Ove. Vad får staten för de bidrag de ger oss? En hel del var vårt svar.
- Våra företroendevalda revisorer ville träffa mig med tanke på att jag nu varit chef för hela Verksamhetsenheten ett år. Tyvärr kunde jag inte.
- Jag hade mitt medarbetarsamtal med min chef Stefan. Han verkar nöjd :-)
- Dessutom fick vi i ledningsgruppen en dragning av de som gjort vår medarbetarundersökning för tredje året i rad. Och de siffror som där visas på det samlade ledarskapet är otroligt bra. Och då har det ökat från en nivå som redan 2007 var riktigt höga. Ett ledarskapsindex som var 82 av 100 2007 var nu 96. Kan det bli bättre? Absolut, men visst är det ett roligt gäng att leda tillsammans med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback