folkhögskoleläraren

"Det här är stort, mitt första mail av dig som folkhögskolelärare!"

Det fick jag för en tid sen som svar på mitt mejl om de samverkanskurser vi ska ha med Wendelsberg. Det är inte jag som är folkhögskoleläraren utan Cariina.

Cariina och jag har samarbetat länge med olika kurser och utbildningar. Först när jag var föreståndare på en av rörelsens kursgårdar och hon jobbade för UNF Västerbotten. Sedan när vi anställde henne i Norrbotten. Vårt första arrangemang var Nostalgitinget som bara lockade 18 pers. Men vi gjorde också fem nyårskurser med 120 deltagare från hela landet. Där var vi den ständiga duon i Tråkkommittén, dvs de som planerade allt utom Partykommitténs revir.

Cariina är en av de bättre förstärkningarna för IOGT-NTO:s verksamhet i år. Välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback