Än en gång personalsamling på färja

Det har blivit några resor med färja över Östersjön i rörelsens tjänst. I veckan var det rörelsegemensam konsulentsamling. Och det var det mest inspirerande jag gjort den här hösten! Märkligt men sant. Jag tycker ju om utlandsresor. Och mina föreläsningar gick riktigt bra (EU & alkoholen samt vad I-N ska satsa på under 2010).

Men framförallt var det god stämning över förbundsgränserna. Vi hade roligt! Andra kvällen blev legendarisk med disco, alkoholfria drinkar och glädje. Och de föreläsningar som erbjöds som guldkorn från landet var riktigt bra. Bland annat lyssnade jag till Natalie som berättade om vårt samarbete med Straight Edge i Göteborg. Spännande! Dessutom fick jag en hel del nya bekantskaper i alla förbund.

Det finns mycket kraft och energi i konsulentgruppen!

Kommentarer
Postat av: Åsa Hagelstedt

Ryktet säger att du setts vinglade med en färgglad drink i handen...

2009-11-21 @ 11:47:33
Postat av: Peter

Och det är svårt att dementera de ryktena... Det var mycket vågor i sjön och vi fick gratis alkoholfria drinkar i baren :-)

2009-11-21 @ 15:40:12
Postat av: Kajsa

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback