Wendelsberg blir bättre och bättre

Wendelsberg folkhögskola i Mölnlycke har utvecklats genom åren. När jag började vara där 1999 var det undermåligt och dålig service. Idag är det skillnad.

När jag anlände fredag kväll dukades vickningen fram i lilla matsalen. Allt var gjort i ordning för mig med rumsnycklar att dela ut liksom olika blanketter. Maten har i vanlig ordning varit sagolik inte minst salladsbordet. Konferenslokalerna känns moderna och när man fikar vid konferenssalen finns en liten visp att vispa den varma mjölken med. Så det blir en latte!

Nu utvecklas rummen. Mitt rum hade en liten platt-TV och bredband. Johan Örjes sammanfattade just det med "Varför är inte alla utbildningar på Wendelsberg? De har ju bredbandsuttag på rummet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback