Dålig dag som slutade bra

Vaknade jättetrött. Fanny sur hela tiden och ville inte ha frukost. Somnade en stund till. Ringde tullen för att bekräfta vem som skulle föreläsa på ett seminarium . Fick besked att ingen skulle det av policyskäl. Trött och sur la jag mig i min säng så att hela sängen gick sönder. Den hade en lite spricka sedan tidigare.

Mejlade ut nya förfrågningar till seminariet men tiden för att skicka in inbjudan var förbi. Fick skynda in ett koncept. Försökte göra en powerpoint men datorn hängde sig tre gånger.  Började boka biljetter för ANT-projektledarnas praktik. Fick besked av SJ att mitt Eurocard bara kunde boka ett visst antal resor och sedan är det stopp. Försökte få tag på Elisabeth som har koll på detta. Inget svar, upptaget, upptaget, inget svar.

När Fanny åter var hemma svarade Elisabeth och löste bokningsproblemet åt mig. Nu började dagen vända. I Luleå shoppades dockhusgrejer och fikades det på McDonalds. Bilfirman satte på nya sommardäck med aluminiumfälgar. Sedan fiskbullar hos mamma och jag fick byta hennes däck.

Kvällens jobb innehåll stora operativa framgångar. Alla ANT-resor bokade. Anmälan till ICAA-konferens gjord. FNV-materialet utmejlat i IOGT-NTO-landet. Dessutom har jag beställt Harry Potter-boxen på DVD, Seinfeld säsong 7 och Vita Huset säsong 1.

Kommentarer
Postat av: Helene

Och de talar om kvinnors konsumtion....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback