Harry Potter del 5 och 7

Sommarkväll, sommarbio. Jag och Fanny såg Harry Potter och Fenixorden. Lite läskig tyckte en del av oss att den var men de strax över två timmarna gick snabbt. Filmerna är bra och skulle jag varit yngre hade jag varit helt såld. Nu tycker jag det är helt ok.

I dagarna kommer ju del 7 ut som bok och många har teorier om vem som ska dö. Mitt tips är att det är både Harry Potter OCH hans svurne fiende Lord Voldemort som dör vid samma tillfälle. Har en motivering också men sparar den tills jag vet om jag har rätt...

Kommentarer
Postat av: Rita

Vilken tid såg ni den? Vi var oxå där, men såg den inte.. bara släppte av några.

2007-07-19 @ 16:51:23
Postat av: Oddedel

Keep up these useful pieces.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback