Nytt jobb - nya uppgifter

Har inte skrivit så mycket på sistone. Det beror främst på att jag fått nytt jobb sedan två veckor tillbaks. Numera tituleras jag Chef Verksamhetsenheten. Med det menas att jag inte bara leder det alkohol- och narkotikapolitiska arbetet utan även de övriga verksamhetsområdena förebyygeri och socialt.

Så här i budgettider innebär det att helt plötsligt ligger tre gånger så mycket verksamhet på mitt bord. Nu har jag förstås en hel del eminenta medarbetere så personligen behöver jag göra långt mindre än det låter. Men visst är det en omställning med en del för mig nya områden att ta tag i och lära mig mer om.

Det känns spännande!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis och lycka till!

2008-10-30 @ 20:11:10
Postat av: Mia

Ser man på, är det inte moilanen?! Hur är det med dig nuför tiden? du undrar säkert vem som skriver, jo Maria, du får gå tillbaka i unf tiden till 97-99

vi lillpite tjejer. partybonk säger det dig nåt? Hoppas du mår bra nuförtiden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback