Planering eller verksamhet?

Två dagars planering på Saxenborg, Dalarna. Innen hade jag en del tankar om det är värt två dagar. Om inte verksamheten ligger nere i onödan medan vi planerar inom verksamhetsenheten.

Frågan är efter dagarna fortfarande relevant. Å ena sidan. Men å andra sidan så tror jag att utfaller av planeringen i slutänden faktiskt kommer att leda till ett ännu bättre IOGT-NTO på alla plan. Stora ord - jag vet! Och visst kan man göra det mesta på en dag, men värdet av att umgår med kolegor man inte träffar så ofta under en hel kväll ska inte underskattas.

Kommentarer
Postat av: wagneragner

"värdet av att umgår med kolegor man inte träffar så ofta under en hel kväll ska inte underskattas"



Dagens sanning! Tryck det på en tröja och jag köper den. ;)

Postat av: Pierre

Sant. Men ju äldre jag blir desto mer känner jag att det borde vara mer action och mindre prat. Blir inte sällan rastlös och otålig i såna här sammanhang.



Nu är det ju speciellt med en arbetsgrupp som är ute och far så mycket, där är ju behoven troligen större av att sitta ner ett par dagar tillsammans. Annars tror jag mycket på korta och effektiva möten...

2008-09-17 @ 22:52:26
URL: http://www.pierreandersson.se/bogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback