Vad har jag nu gett mig in på?

På lördag börjar resan till Italien. IOGT-NTO:s julkurs. Kul! Och inte så ovanligt att jag reser.

Men nu undrar jag vad jag gett mig in på. Hur tänkte jag när jag bokade in en skidresa - jag som inte åker skidor? Och hur tänkte jag när den ska ske med buss - jag som alltid flyger? Och inte verkar det finnas någon storstad i närheten av den del av Alperna som vi ska till (Dolomiterna).

Vad ska man packa? Tydligen solskyddsmedel. Vilken jacka?

Kursledningen menar att jag klarar mig om jag gillar kaffe och sol - och det gör jag ju. Så det blir säkert en trevlig jul...

Kommentarer
Postat av: Pierre

Det året jag var med så pajade jag knät första under första åket. (en klassiker!) Hade trots detta en mycket trevlig vecka med promenader i byn och långa fikapauser när de andra åkte skidor...

Postat av: Anneli

:) det ordnar sig :) Ha det underbart!!!

2009-12-18 @ 19:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback