Hade nästen glömt bort Sisters of Mercy

Läste Birros text på Newsmill om gothen. Och insåg hur mycket jag lyssnade på the Sisters of Mercy under min gymnasietid. När jag pluggade läxor eller när jag spelade strategispel på datorn.

På den tiden hade jag spelat in dem på kassettband och tyvärr låg de i bakrutan på en bil lite för länge i sommarvärmen så de slutade fungera. Och Sisters föll ner i glömska.

Nu har jag återupplevt hur många bra låtar som helst via You Tube och inser att varenda låt är hur bra som helst från de tre album jag tänker på. Här ska skaffas musik till höstens arbete vid förbundets filial i Råneå. Och stordåd kommer att uträttas!

Kommentarer
Postat av: Åsa Hagelstedt

Dom är fantastiska! Ett av mitt livs bästa konsertupplevelser var när jag såg dom i Arvika i ösregn. Många år sedan, men musiken står sej!

2009-07-30 @ 10:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback