Att tänka nytt...

NBV hade för några år sedan en kille anställd som försökte bryta sina vanor. Ibland borstade han tänderna med vänster hand och ibland knöt han skorna uppifrån och ner. Bara för att bryta mönstren.

Jag är inte så vågad utan tror mycket på att rutiner av vardagssysslor ger mer tid till annat.

Men lite försöker jag. Just nu ser jag fjärde säsongen av Seinfeld fast jag har de första sju. Tänkte att säsong fyra nog är roligare än ettan.

Idag skulle jag steka blodpudding. I alla år har jag skivat puddingen och försökt få ned dem i stekpannan. Nu tänkte jag på palten jag stekte i måndags. De skärs ju i tärningar. Alltså gjorde jag så med blodpuddingen. En helt ny känsla. Nu kan jag tom äta blodpudding med ätpinnar om jag vill!

Kommentarer
Postat av: Mattisjennie

This site is professional and to the point.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback