Dagen då jag hela tiden var efter

Dagen började bra vid kl 05.00 på hotellet. En god frukost, ett presentinköp på tax-freen på Kastrup och boarding av planet i tid.

Sedan landade vi 25 minuter sent. Vi tar ju ändå taxi sa vi. Gaten var längst bort på Bryssels flygplats, vilket är flera minuters extra promenad. Gör inget. Vi tar ju ändå taxi! Det visade sig att fler skulle ta taxi. Kön var tredubbel mot vanligt. Till slut var vi 15 minuter sena till mötet på vårt kontor.

Lunch skulle intas vid Internationella Presscentret. Vi trodde vi hade koll. Gick under min ledning till helt fel ställe. Gick runt hela kommissionen. Följde skyltarna och gick runt hela ministerrådet. Såg bygganden vi skulle till men tvingades gå runt. Och inser att vi är tillbaka vid kommissionen. Även denna gång 15 minuter sena.

Även vid middagen blev jag fem minuter sen. Och jag som tycker det är så viktigt att komma i tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback