Men varför åka på WFAD?

Varför ska man egentligen betala 3600 kr för att i tre dagar vara på knarkkonferensen World Forum Against Drugs i Stockholm 8-10 september? Det tar ju både tid och kostar pengar?

Tja, jag säger så här. På de 15 år jag varit med i IOGT-NTO-rörelsen har jag aldrig stött på en knarkkonferens med världens främsta föreläsare i SVERIGE. Är det utomlands är det oftast bara några som får chansen. Här kan flera komma. Och det lär dröja ytterligare tio år till nästa gång. Dessutom visar det sig att det idag är anmälda från 69 länder. Tror aldrig jag varit på en konferens i Sverige med så många länder representerade.

Så vill du också ta chansen att bli klokare på knarkfrågan så är detta tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback