Will Smith räddar världen?

Såg ikväll "I am legend". Apokalyptisk film av sorten som vi sett förr. Will Smith räddar världen. Eller gör han det? Är han inte ensam kvar på planeten efter att viruset slog till och dödade alla utam de som blev monster? Jag gillar denna typ av film! Läskigt men alltid hoppfulla efter någon timme av dystopi.

Filmen kunde jag se eftersom jag lagt om resrutten. Landar redan kl 17.00. Så förutom film hann jag klippa mig i Kistagallerian och äta en tapastallrik. Och - läsa halva Pelle Olssons bok "Opium, subutex och metadon". Sköna söndag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Spännande! Har tänkt gå och se filmen, men har inte blivit av ännu. Ja, det är faktiskt lite typiskt - Will Smith räddar världen. Hur många filmer har man inte sett honom göra det? ;-) Låter som en härlig söndag i övrigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback