Ibland blir dagarna inte som man tänkt sig...

Varje dag finns ett antal projekt som ska genomföras och arbetas med. Men ibland blir det inte som man tänkt sig. Idag var en sådan dag.

Varje sak jag skulle göra gick inte att verkställa. Jag skulle anmäla mig och några kollegor till ett seminarium, men då skulle olika seminarier väljas för mina kollegor. De gick förstås inte att nå. Jag skulle ringa Eva om helgens kurs, men då var hon upptagen. Mitt i detta ringde en anna Eva som ville sälja någonting. Jag bad henne återkomma imorgon. Batterierna till min trådlösa mus behövde förstås bytas. Till råga på allt fick jag kasta mig in i ett möte med en tjänstemannadelegation från ett antal departement i Lettland. Helt plötsligt skulle innehåll planeras, fika bokas och material produceras.

Kvällen ägnade jag åt ett seminarium som Skatteverket ordnade. Det handlade om frivillig moms i lokaler. Spännande men lite för mycket fokus på jämkning av skattesatser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback