Miljö är inne så det gäller att se rätt film...

Skulle se miljöfilmen med Al Gore i söndags. Jag och fyra andra ensamseende för att se filmen smög sig in på Sergel. Filmen hette "The Planet". Många bilder av hur världens miljö förstörs såg jag men inga lösningar. Förresten såg jag ingen Al Gore heller...

Läste sedan i Accent en recension av filmen där det stod att "The Planet" var den sämre av två aktuella filmer. Den andra filmen, "En obekväm sanning", var bättre. Inte minst Al Gore var inspirerande...

Jag såg alltså fel film! Typiskt, eftersom tiden i livet är knapp och många filmer verkar bra. Inte minst "Thank you for smoking".

Kommentarer
Postat av: Rubenmari

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback