Med Fanny kom glädjen...

Idag hämtade jag Fanny och glädje, värme och  energi spred sig över hela mig. Kändes mycket bra efter en vecka (nästan) befriad från arbete och familj. Snabbt tog hon sig in till kiosken och köpte en After Eight i julklapp till mig. Helt rätt! Sedan öppnade vi julklappar. Soda Streamern installerades. Resväskan från farmor provkördes. Pepparkakshuset krossades och tillsammans såg vi Love Actually. Bra film men jag hade glömt sexscenerna som gjorde situationen lite pinsam. Men man blir glad av filmen!

Barn lyser verkligen upp tillvaron!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj, här var uppdaterat! Härligt att helgen är över och att du äntligen har fått hem Fanny. Hmm...har själv inte sett Love Actually, men hört att den ska vara bra. Hoppas ni får ett härligt nyår tilsammans! Själv har jag inga planer ännu, men något ska jag väl kunna hitta på. Ha det jättegott! *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback