Förebygg.nu inte så förebyggande för mig - men himla trevligt!

Förebygg.nu igår. Massor med spännande seminarier. Men inte för mig.
- Dagen började med en suspekt Lo Kauppi. Vackert framträdande, grundlös analys.
- Vid fikat träffade jag en person som betytt mycket för mig och som jag inte träffat på länge. Vi talade och diskuterade så att seminariet som var gick förbi. Himla trevligt.
- Sedan ett seminarium om Skellefteåmodellen och rattfylleri. Mycket intressant!
- Lunch
- Möte med mina medansvariga på Verksamhetsenheten. Mötet tog lång tid. Två seminarier missades.
- På väg till sista föreläsningen stötte jag ihop med samma vän igen, vilket ledde till ytterligare en halvtimmes spännande diskussion.
Insåg här att det var två timmar till kvällens mingel och att jag lika gärna kunnat åka till Stockholm.
Men så hakade jag på fyra scouter för en fika. Mycket trevligt! Sedan mingel där fler intressanta vänner dök upp. Och slutligen glass på McDonalds med sex scouter. Lika trevligt det.

Var redo - Alltid redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback