Alkoholtoppmöte i Helsingborg

Så var jag än en gång i det ljuva Skåne. För fjärde året i rad ska jag vara med på Alkoholtoppmötet. Ifjol kände jag att det var dags att utveckla eller avveckla arrangemanget. Vi valde utveckla och har jobbat för att få in en del intressanta medverkanden. Känns som vi har lyckats också.

För första gången kändes dock inte resan som den roligaste. Egentligen hade jag nog velat vara med bara en dag och sedan fara till Stockholm igen.  Har börjat inse att detta med att vara ute på resande fot inte alltid är så peppande och produktivt på plats. Och samtidigt är jag mindre i Stockholm med allt vad det innebär. Och tänk - om jag inte åkt hade jag kunnat skicka någon annan som vuxit med uppgiften. Har grubblat mycket på detta de senaste dagarna.

Men nu är jag här och ska förstås göra två bra dagar. SG är här och ikväll snackade jag med Jeanette. Imorgon träffar jag Andreas, Johnny, Bosse, Sven-Olov, Robert, Sanna och Oskar. Kul! Och sedan är ju alkoholindustrin här. Kul - men på ett annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback