Henrik och jag

Träffade Henrik Söderberg idag på Leos Lekland. Vi har nog inte träffats på fyra år. Han var kassör när jag var distriktsordförande i UNF Norrbotten och han satt i Förbundsstyrelsen i UNF när jag var generalsekreterare.

Trevligt men märkligt möte på många sätt. Det slår mig alltid hur lika och hur olika han och jag är. Till bakgrunden hör att många brukade förväxla oss förr. Någon UNF:are kunde säga till Henrik saker som de talat med mig om och tvärtom.

Idag har han tre barn med två mammor. Han sysslar en hel del med ekonomi genom sina aktiebolag. Halvtid har han ett jobb på en firma via Los Angeles, men eftersom han har barn får han jobba på distans och är over there varannan månad.

Känner man mig ser man hur twistat likt men ändå så crazy olikt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback