Jag jobbar på en byggarbetsplats!

Nu bygger vi om hela våning 4 på kansliet. Jag ska byta rum. Alla dyker upp på fel ställe. Per-Åke sitter i Evas rum, Sanna på mitt rum och ekonomienheten på Accents öppna yta.

Byggarbetare går runt, maskiner låter och hela ekonomienheten ser ut som en krigszon. Hela? Nej, ekonomichefen sitter tappert kvar. Världen må gå under - men boksluten ska fram.

När min nya eminenta medarbetare hade sin första arbetsdag visade jag stolt upp hennes arbetsplats. Innan vårt möte var slut hade hennes kontorsmöbler försvunnit och väggar börjat rivas.

Idag skulle vi ha AN-gruppsmöte. Insåg när jag klev in på kontoret att våra mötesrum inte fanns kvar! Men vi fick sitta i UNF:s mysrum, vilket räddade dagen.

22 april sker stora omflyttningsdagen!

Kommentarer
Postat av: J

Tack så mycket! Och jag tycker synd om dig som jobbar där nu. Hoppas det blir fint när det blir klart! Kommer du inte kunna hålla koll på fikarummet längre då? ;-)

Postat av: Hull

Jag ska ju in och gästspela i juni... Kommer allt vara klart då?

Vad är det egentligen som ska göras?

2008-04-16 @ 23:00:20
URL: http://www.hull.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback