Annorlunda incheckning

Åter i Råneå efter en flygtur, men denna gång skedde något annorlunda...
På Kallax är det rätt ofta samma tjej som checkar in mig på FlyNordic. Många gånger har jag upptäckt att jag tittat lite för länge på henne men varje gång har mötet varit lika neutralt som vanligt.

Denna gång tittade hon på mig och sa ungefär "Var har jag dig nu?", skrev lite nonchalant ut boardingkortet och gav mig det med ett leende. Ingen ID-handling visades upp och jag fick ur mig ett förvånat tack.

Vid påstigning av planet fick jag däremot visa leg för personalen där.

Hur tolkar jag detta? Är hon intresserad av mig ELLER har jag bara flygit lite väl ofta de senaste åren?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Förnimmar en liten ton av att det kanske egentligen är du som är intresserad, annars hade du nog inte reflekterat över det hela ;-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback